Autor Wątek: Czy 120 basów nie będzie dla mnie za duże?  (Przeczytany 1701 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ByGibek

• *
Witam serdecznie
jestem uczniem szkoły muzycznej 2 klasy I stopnia i pisze w sprawie akordeonu, ponieważ gram na akordeonie 80 basowym. Ostatnio znalazłem na pewnej stronie akordeon do sprzedania w mojej okolicy i ma 120 basów (Weltmeister Amigo) i nie wiem czy będzie pasował do mojego wzrostu mój wzrost to : 168 cm

Bardzo proszę o odpowiedź, bo już w poniedziałek chcę go zakupić....
[akordeon] [akordeon] [akordeon]

Offline Roman58

• **
Odp: Czy 120 basów nie będzie dla mnie za duże?
« Odpowiedź #1, 07 lut 2016, 11:08 »
Przecież zanim kupisz instrument to najpierw go sobie załóż i trochę pograj żeby mieć jakieś porównanie z "80-tką". To jedna sprawa a druga to stan techniczny instrumentu.
No i chyba jesteś w młodym wieku to jeszcze urośniesz.

Offline Lajkonix

• Konto usunięte z uwagi na naruszenia regulaminu
  • *
« Odpowiedź #2, 07 lut 2016, 11:33 »
Witam serdecznie
jestem uczniem szkoły muzycznej 2 klasy I stopnia i pisze w sprawie akordeonu, ponieważ gram na akordeonie 80 basowym. Ostatnio znalazłem na pewnej stronie akordeon do sprzedania w mojej okolicy i ma 120 basów (Weltmeister Amigo) i nie wiem czy będzie pasował do mojego wzrostu mój wzrost to : 168 cm

Bardzo proszę o odpowiedź, bo już w poniedziałek chcę go zakupić....
[akordeon] [akordeon] [akordeon]

Kolego, najgorszym doradcą przy zakupie akordeonu jest "napalić się". Wyluzuj! Nie kupisz w poniedziałek, to kupisz za tydzień. Akordeony to nie ciepłe bułeczki schodzące po taśmociągu. Sam zorientuj się ile ten akordeon już wisi w sprzedaży.

Przy wzroście 168 akordeon 120 bas będzie ok. Ważniejsze jest, co ma w środku. I czy zaraz nie będziesz musiał go oddawać do naprawy i strojenia.

Poproś nauczyciela, może będzie chciał z tobą pojechać na ogranie.
Wrzuć szczegółowe fotki na forum, koledzy ci jeszcze doradzą. Dobrze byłoby zrobić fotki wnętrza.