Autor Wątek: Kupię akordeon, cena do 2000 zł, Hohner Verdi III lub może coś innego?  (Przeczytany 4960 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline beton23

• *
Witam, prosił bym o opinię konkretnego akordeonu który bym chciał kupić. Jak już pisałem gram na delici melodia VII jest to akordeon nadający się raczej do remontu a ja jestem początkującym akordeonistą i bardzo często jego stan daje się we znaki. Więc znalazłem akordeon  http://allegro.pl/hohner-verdi-iii-120-b-i7008192420.html#thumb/1  jakoś uparłem się na Hohnera ilość basow bez znaczenia jest to jedyny Hohner jaki znalazła w poblisku mojego miejsca zamieszkania ( w grę wchodzi raczej tylko odbiór osobisty a pół Polski nie pojadę po akor.. za 1600 zł ) cena 1600 zł co o nim myślicie czy warto za te pieniadze i czy nie zamienie siekierki na kijek ( czy bedzie lepszy od mojej delici i czy  warto wyłozyc te pieniadze ) jestem początkujący więc chodzi mi tylko o to aby był sprawny i fajnie brzmial. Ewentualnie co możecie jeszcze polecić, generalnie sprawa ma się tak że na dzień dzisiejszy mam te pieniądze  a jeśli poczekam jeszcze pare miesięcy czy pół roku to mogę mieć jakieś 2500 zł. Czekać czy kupować już? czy jak kupie za 2500 będę jako początkujący akordeonista  odczuwał jakąś większą różnicę pomiędzy akordeonem za 1600 czy 2500 zł czy może taki jak ten Hohner mi wystarczy. Dziękuję z góry  za porady.
« Ostatnia zmiana: 25 paź 2017, 22:31 wysłana przez beton23 »

Offline maz63

• VIP
Napisz do marka1 jest ze śląska może coś doradzi [piwo]

Offline Nowicjusz25

• **
Za 1600 zł za ten akordeon to dobra cena, jeżeli jest w tym stanie jak w opisie . Mozesz zapytać sprzedawce o stan stroju :)
Według mnie za tyle pieniędzy mógłbyś już kupic coś wloskiego.
Tez na początku stalem za hohnerem murem, ale gdy pogralem na włoskich to mi sie odmieniło troche :)

Offline beton23

• *