Autor Wątek: Szukam akordeonu dla dziecka 7 letniego  (Przeczytany 2366 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Natalia123

• *
Szukam akordeonu dla dziecka 7 letniego
« 22 mar 2017, 09:25 »
Szukam akordeonu dla dziecka 7 letniego i znalazłam coś takiego

https://www.olx.pl/oferta/hohner-student-ii-akordeon-klawiszowy-pszczyna-CID751-ID5SWZP.html#6106ea2589 doradźcie proszę czy wart jest uwagi - ja jestem zielona w tym temacie.

http://allegro.pl/akordeon-corelli-3-ch-40-b-i6756031784.html

Offline marek1

Odp: Szukam akordeonu dla dziecka 7 letniego
« Odpowiedź #1, 22 mar 2017, 09:46 »
Wszystko rzecz gustu i potrzeby. Tego z Pszczyny ja bym nie brał ma tylko "pół basa na krzyż", ale te dwa pozostałe oo tak. I znowu corelli ma 3 chóry, a hohner 2, dylemat; trzy chóry to nie dwa, ale znowu hohner klasa, wiadomo, choć nie zawsze.

Offline guralband

• VIP Złota Rączka
« Odpowiedź #2, 22 mar 2017, 09:51 »
Ten Corelli chyba nie ma trzech chórów  :D Układ jest taki jak Hohnera  :)
Tego 12 basowego bym nie brał.

Offline marek1

« Odpowiedź #3, 22 mar 2017, 09:56 »
No widzisz a gość pisze w ogłoszeniu,że 3 chóry i ma 100% wiarygodności,a to "swołocz" ;) ;D.Jak komu zależy to pytać kogoś z nas kto mieszka w okolicy Tymowej to jest gdzieś chyba w trójkącie jak Brzesko, Nowy Sącz i Kraków i "łobglądnąć".

Offline Natalia123

• *
« Odpowiedź #4, 22 mar 2017, 10:06 »