Autor Wątek: Tomek 89gt  (Przeczytany 1848 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tomek 89gt

  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Skąd: Goleszow
Tomek 89gt
« dnia: 30 Styczeń 2018, 21:19 »
Witam, wszystkich Mistrzow tego wspanialego instrumentu!

Nazywam sie Tomasz, mam 29lat, zakochany w akordeonie od ok 15 lat. Moze zaczne tak, bardzo podoba mi sie gra na jakimkolwiek instrumencie, i jestem pelen podziwu, dla kazdego kto opanowal do perfekcji taka sztuke, jak takze dla kazdego ktory ,,probuje", czyli takze dla siebie hehe. Jednak z wielu przyczyn i trudnosci los nie ukierunkowal mnie do szkoly muzycznej, ani do zadnego nauczyciela na lekcje. Przygoda rozpoczela sie od podgladania sasiada, i probach powtarzania jak wryty czegokolwiek co gral. Niestety niewiele to dalo, mam nadzieje ze jeszcze nie za pozno na nauke...Do tej pory umiem zagrac pare prostych utworow, pomaga mi internet i roznego rodzaju przedstawione toutriale, jednak chcialbym zaczac jakos porzadnie. Tzn, powiem tak chcialbym nauczyc sie tylko i wylacznie do celow rozrywkowych, opanowac do przyszlych Swiat koledy, i tak ogolnie biesiady i disco polo, czy trzeba uczyc sie nut i grania z nich, czy mozna jakos opanowac technike ze sluchu. Mowia o mnie ze dosc szybko sie ucze, nawet jeden kokega 80 letni jak dla mnie mistrz akordeonu, mowil mi ze mam ten "dryg", dal mi dwie lekcje ale niestety wiek juz nie pozwala, tym bardziej jescze bardziej we mnie rozpalil swiatelko .

 Z pozdrowieniami. Nowicjusz


Offline lamonalila

  • ***
  • Wiadomości: 242
    • Zobacz profil
  • Skąd: okolice Warszawy
Odp: Tomek 89gt
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Styczeń 2018, 21:23 »
Witaj w świecie ludzi pozytywnie zakręconych  [akordeon]
na naukę zawsze jest czas trzeba mieć chęci a tych ci chyba nie brakuje.
Życzę owocnego pobytu na forum :)

Offline Marcel

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 6405
    • Zobacz profil
Odp: Tomek 89gt
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Styczeń 2018, 21:23 »

Offline pikolo69

  • VIP Złota Rączka
  • *****
  • Wiadomości: 930
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kutno
Odp: Tomek 89gt
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Styczeń 2018, 21:23 »
 :) Dzieńdoberek  :)

Offline Voiko

  • VIP
  • *****
  • Wiadomości: 1552
    • Zobacz profil
    • Voiko_Music
  • Skąd: małopolskie
Odp: Tomek 89gt
« Odpowiedź #4 dnia: 30 Styczeń 2018, 21:34 »
Czołem  [akordeon]

Offline maz63

  • *****
  • Wiadomości: 635
    • Zobacz profil
  • Skąd: świętokrzyskie
Odp: Tomek 89gt
« Odpowiedź #5 dnia: 30 Styczeń 2018, 21:44 »
Witaj Tomek 89gt  [piwo]

Bierz się do roboty a nagroda Cię nie ominie ;) [akordeon]
« Ostatnia zmiana: 30 Styczeń 2018, 21:58 wysłana przez maz63 »

Offline kazymel

  • ****
  • Wiadomości: 290
    • Zobacz profil
    • kazymel
  • Skąd: Wielkopolska
Odp: Tomek 89gt
« Odpowiedź #6 dnia: 30 Styczeń 2018, 21:55 »
Witaj  [akordeon] [akordeon]

Offline Leszek

  • VIP
  • *****
  • Wiadomości: 1270
    • Zobacz profil
  • Skąd: śląskie, Hiszpania
Odp: Tomek 89gt
« Odpowiedź #7 dnia: 30 Styczeń 2018, 22:16 »
Witaj :)

Offline PanSzczepan

  • **
  • Wiadomości: 97
    • Zobacz profil
  • Skąd: Podkarpacie
Odp: Tomek 89gt
« Odpowiedź #8 dnia: 30 Styczeń 2018, 22:16 »
Cześć  :)

Offline TomaszT

  • ****
  • Wiadomości: 406
    • Zobacz profil
  • Skąd: Lubelskie
Odp: Tomek 89gt
« Odpowiedź #9 dnia: 30 Styczeń 2018, 22:29 »
Witaj mój imienniku ;)

Offline Tremol_03

  • ****
  • Wiadomości: 400
    • Zobacz profil
  • Skąd: Mińsk Maz., Mazowieckie
Odp: Tomek 89gt
« Odpowiedź #10 dnia: 30 Styczeń 2018, 22:50 »
Witaj Tomek 89gt [piwo] [toast] [akordeon]

Offline Tomek 89gt

  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Skąd: Goleszow
Odp: Tomek 89gt
« Odpowiedź #11 dnia: 31 Styczeń 2018, 00:00 »
Ja tez Wszystkich witam jeszcze raz...zgadzam sie to forum ludzi pozytywnie zakreconych :)

Offline PawełPiotrJurczyk

  • **
  • Wiadomości: 79
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gliwice
Odp: Tomek 89gt
« Odpowiedź #12 dnia: 31 Styczeń 2018, 09:07 »
Serwus! :)

Offline elmaz

  • ***
  • Wiadomości: 193
    • Zobacz profil
  • Skąd: Piaseczno
Odp: Tomek 89gt
« Odpowiedź #13 dnia: 31 Styczeń 2018, 11:41 »
Witamy, witamy.

Oczywiście że nie jest za późno. A co do nut - zdecydowanie powinieneś spróbować - nawet jeśli na początku będzie trudniej, to na dłuższa metę to bardzo pomaga.

Za parę groszy można kupić jakąś używaną książkę do nauki gry na akordeonie (najpopularniejsza jest Szkoła na akordeon - autorstwa Kulpowicza), do tego tutoriale w necie- i lecisz.

Tak naprawdę, jeśli masz przynajmniej ciut słuchu, to najważniejsze są chęci i odrobina samodyscypliny, żeby w miarę systematycznie ćwiczyć.  Reszta przyjdzie z czasem - i będzie OK.

Offline SamMuz

  • ****
  • Wiadomości: 262
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tomek 89gt
« Odpowiedź #14 dnia: 31 Styczeń 2018, 22:03 »
Witaj Tomek 89gt i czuj się tutaj akordeonowo