Autor Wątek: Akordeon guzikowy, gryf B - jakie materiały do nauki od postaw?  (Przeczytany 7722 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Szymon Legut

• *
Cześć, otóż nie znalazłem takiego tematu (prawdopodobnie jestem ślepy, ale nie do końca głuchy  ;) )
Więc śmiem zapytać, z czego wy korzystaliście na początku waszej drogi kształcenia akordeonowego (niestety nie mogę zapisać się do szkoły muzycznej  :-[ ) Dodam, że posiadam weltmeister grandina 120 gryf B.
Polecacie jakieś książki (oprócz tej Kulpowicza, bo podobno jest tam rozpisane pod gryf warszawski) z materiałami do zaznajomienia się/późniejszych ćwiczeń na akordeonie? Nie gram pierwszy raz na akordeonie, więc nie jestem do końca zielony. Chodzi mi bardziej o dobry start, abym nauczył się prawidłowego palcowania i ułożenia ręki)
Dziękuję !
« Ostatnia zmiana: 28 gru 2017, 21:07 wysłana przez Szymon Legut »

Offline guralband

• VIP Złota Rączka
O ile pamiętam : jest taka pozycja L.Puchnowskiego odnośnie palcowania, pochodów itd... Poszukaj w necie  :(

Online Marcel

• Administrator
O ile pamiętam : jest taka pozycja L.Puchnowskiego odnośnie palcowania, pochodów itd...

Włodzimierz Lech Puchnowski - "Aplikatury na akordeon guzikowy"

Format: A4
Ilość stron: 52
Warszawa 2008 r. (wydanie pierwsze)
ISBN 978-83-61489-40-5