I sam widzisz, Drogi Kolego Aszeluk?. Sześć stron nam zajęło zanim wytłumaczyliśmy Ci o czym chcesz pisać w swoich wykładach. A już 19 stycznia w odp. #41 prosiłem Cię o weryfikację rozumienia przez Ciebie używanych terminów:
Cyt.: "Kolego Aszeluk, powiem jeszcze raz wprost, zweryfikuj swoje rozumienie terminów używanych w filmie: harmonization/reharmonization; chord/harmony; chord structure weak/strong harmony."
Sporo to czasu zajęło, obruszałeś się i nawet musiałeś ochłonąć, ale Bogu dzięki, cel został osiągnięty ? tematyka została wyodrębniona, a Ty nareszcie wiesz o czym chcesz pisać.
Jednak, muszę z przykrością zaznaczyć, że to dopiero wierzchołek góry lodowej.
Zauważ bowiem, że w przytoczonym przeze mnie poście oprócz terminów harmonizacja/reharmonizacja, prosiłem o wyjaśnienie rozumienia przez Ciebie także innych ważnych terminów pojawiających się w przytaczanych filmikach. A w szczególności:
- chord/harmony,
- chord structure,
- weak/strong harmony.
Po prostu nie odniosłeś się do tej części mojej prośby. A ja obawiam się, że podobnie jak z harmonizacją i reharmonizacją wyrobiłeś sobie jakieś nieznane nam rozumienie tych terminów i na nich budujesz swoje wykłady. Proszę o to, byśmy jednakowo rozumieli autora filmików. Częściowe wyjaśnienia znalazły się już w moich wpisach, ale jakoś bez efektów. Spróbuj to usystematyzować. Bez tego każdy z nas będzie pisał o czymś innym używając tych samych terminów.
Proszę cię zatem o opisanie Twojego ich rozumienia swoimi słowami w sposób tak klarowny jak to zrobiłeś w przypadku harmonizacji i reharmonizacji.
Potem możemy przejść do zapowiadanego przez Ciebie przykładu.