Autor Wątek: Mariusz - moje covery  (Przeczytany 11601 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mariusz

• *
    • Zapraszam na kanał!
Mariusz - moje covery
« 24 cze 2014, 07:52 »
Witam wszystkich akordeonistów zgromadzonych na tym forum, a także pasjonatów tej muzyki. Chciałbym przedstawić wam mój skromny kanał. Na akordeonie guzikowym (bo takowy układ jest właśnie w trzyrzędowej harmonii polskiej) gram od pół roku, jednak gram już od paru lat na pianinie, a także rok na saksofonie altowym. Jeśli wam się podoba to dobrze, ale jeśli nie, to proszę o szczere wypowiedzi, bo to pomoże mi udoskonalić materiały. Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do oglądania :)

https://www.youtube.com/user/MariuszNowickiMusic/videos

Offline Czeslaw

• *
Odp: Mariusz - moje covery
« Odpowiedź #1, 24 cze 2014, 13:26 »
Gratuluję świetnych nagrań. Czy to znaczy, że jeżeli ktoś umie grać na akordeonie guzikowym to i na takiej harmonii trzyrzędowej też?

Offline Mariusz

• *
    • Zapraszam na kanał!
« Odpowiedź #2, 24 cze 2014, 20:14 »
Dziękuję za miłe słowa :) Czesław, raczej jeżeli ktoś umie grać na harmonii trzyrzędowej, to bez większych problemów może chwytać za akordeon guzikowy, na odwrót trochę może to gorzej działać. Układ jest ten sam, tyle, że w guzikówkach są jeszcze dodatkowe dwa rzędy i jeśli ktoś nauczył się grać systemem pięciorzędowym, to ograniczenie do trzech może być problematyczne, jednak dla chcącego, nic trudnego :)

Na harmonii trzyrzędowej gra mój tato, a wole chwycić za nią, niż za akordeon klawiszowy (pomimo to, że pare ładnych lat gram już na pianinie :D )

Pozdrawiam :)

Offline dzidek1965

• VIP
« Odpowiedź #3, 25 cze 2014, 09:21 »
Pięknie grasz!

Offline Mariusz

• *
    • Zapraszam na kanał!
« Odpowiedź #4, 25 cze 2014, 12:36 »