Autor Wątek: Szukam akordeonu na prezent dla mamy, budżet do 3-4 tysięcy zł  (Przeczytany 2808 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pitchx

• *
Witam, moja rodzicielka jest w trakcie nauki gry na akordeonie (myślę, że już przeszło ok. rok) i chciałbym jej kupić takowy. Powodem dla którego tutaj piszę jest to, że nie znam się na tym kompletnie. Mógłbym przeznaczyć ok. 3-4 tysięcy (może trochę więcej). I tutaj do was pytanie czy w tych pieniądzach można kupić coś konkretnego, jakieś modele? Znalazłem na olx coś takiego: [tu był link do obecnie niedostępnego ogłoszenia "Akordeon włoski Crucianelli, 120 b, 4 chory"]. Jest ktoś w stanie coś o nim powiedzieć ze zdjęć chociaż?

Offline TomaszT

• VIP Złota Rączka
Do nauki według mnie najlepszy jest akordeon 80 basów. Polecam osobiście któryś z modeli Hohnera

Offline Marcel

• Administrator
Moim zdaniem, samodzielny zakup akordeonu, gdy ktoś się na tym nie zna, jest złym pomysłem. Łatwo zrobić kiepski zakup. Druga sprawa - to czy akordeon komuś pasuje, to kwestia indywidualna. Twoja mama powinna uczestniczyć w zakupie i pograć trochę na danym akordeonie przed jego kupnem, aby sprawdzić czy instrument jej pasuje. Może to będzie trochę inny typ niespodzianki, niż akordeon w pudełku zawiązanym kokardą, ale za to w pełni trafiony prezent. Nawet jeżeli znaleźlibyśmy Ci sprawny akordeon, to może jej nie odpowiadać np. barwa dźwięku i inne czynniki. To są kwestie bardzo indywidualne. Co innego, gdy ktoś ma do wydania kilkaset złotych i patrzy tylko na to czy akordeon jest sprawny, a co innego, gdy ma do wydania kilka tysięcy złotych, wtedy ma większy wybór i powinien być on świadomy, zgodny z gustem danej osoby.

Offline guralband

• VIP Złota Rączka
Gdybym kupował dla siebie to bardzo możliwe że bym go wziął. Ale jak wyżej Marcel napisał : to sprawa bardzo indywidualna. Stan z wyglądu bdb ale : - ma wąską (damską) klawiaturę - może to być zaletą lub wadą (zależy z jakich względów)