Autor Wątek: Szukam nauczyciela - akordeon klawiszowy, Wrocław  (Przeczytany 539 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wito

• *
Witam szanowne grono.
Mam pytanie do szanownych Państwa, czy jest wśród Nas ktoś kto mógłby udzielić mi kilku lekcji gry na akordeonie klawiszowym? Mój problem polega na tym że doszedłem do takiego momentu w którym czuje się jakby zawieszony, zero postępów. Ponieważ jestem samoukiem wiem że nic nowego już nie wymyślę odnośnie np. palcowania i potrzebne jest wsparcie. Jeśli jest ktoś kto mógłby pomóc to chętnie nawiążę współpracę. Dodam że próbowałem poszukać nauczyciela z ogłoszeń, ale chyba mają ogrom pracy bo nikt nie oddzwonił.
Pozdrawiam  [toast] Witold

Offline Kasparov

• VIP
Odp: Szukam nauczyciela - akordeon klawiszowy, Wrocław
« Odpowiedź #1, 18 paź 2022, 11:00 »
Zawsze możesz tutaj na forum podzielić się swoimi spostrzeżeniami, co już zrobiłeś i z czym masz problem. Na początku nie ma lekko i trudno o wyniki, ale pamiętaj ćwiczenie czyni mistrza. Każdy kiedyś zaczynał  ;)

Offline Marcel

• Administrator
« Odpowiedź #2, 18 paź 2022, 11:18 »
Dodam tylko, że "tutaj na forum" nie oznacza "tutaj, w tym wątku"... :) Na forum są tysiące wątków poświęconych konkretnym zagadnieniom, wystarczy użyć wyszukiwarki, poczytać, a gdy czegoś w danym wątku brakuje, to zadać w nim pytanie. Jest wtedy duża szansa, że znajdzie się pomoc, oraz że tak uporządkowane treści przydadzą się innym w przyszłości (oraz że inni nie będą musieli wiele razy pisać tego samego) :)

Offline Wito

• *
« Odpowiedź #3, 20 paź 2022, 07:49 »
Witam.
Panowie dziękuję bardzo za pomoc. Oczywiście będę szukał ciekawych tematów odnośnie technik  palcowania.
Pozdrawiam 

Offline Arkadiusz

• VIP
« Odpowiedź #4, 20 paź 2022, 09:44 »
Wito, dwa pytania:
1. Czy grasz z nut?
2. Jaki najtrudniejszy utwór wykonujesz bezbłędnie w chwili obecnej?
To mi pozwoli ustalić, czy coś Ci mogę podpowiedzieć.

Offline Wito

• *
« Odpowiedź #5, 20 paź 2022, 10:55 »