Autor Wątek: aro7777  (Przeczytany 8285 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline aro7777

aro7777
« 22 lis 2015, 13:14 »
Witam ponownie na forum.
Nazywam się Arkadiusz Korytkowski, urodziłem się 17-go czerwca 1977 roku w Łomży.
Jestem akordeonistą amatorem, ukończyłem szkołę muzyczną I-go stopnia w klasie akordeonu mgr Mirosława Kotelczuka w 1992 roku. Zbieram nuty i nagrania akordeonowe od wielu lat, rozpisuję też sam nuty. W tym roku nawiązałem współpracę z portalem NotesLand oraz z wydawnictwem Absonic . W 2011 roku założyłem Grupę "Świat Akordeonu", którą wiele osób z tego forum kojarzy. Mam swój kanał na YouTube (kiedyś był znany pod nazwą "aro7777").

Offline Lajkonix

• Konto usunięte z uwagi na naruszenia regulaminu
  • *
Odp: aro7777
« Odpowiedź #1, 22 lis 2015, 13:18 »
Pękły jakieś lody?   [brawo] [brawo] [brawo] [piwo]

Offline Sztyc

• *
« Odpowiedź #2, 22 lis 2015, 13:20 »
Witam .....zerknij do działu " zagadki z szufladki" fajne rzeczy się tam dzieją  ;D

Offline aro7777

« Odpowiedź #3, 22 lis 2015, 13:30 »
Idą święta, Lajkonix-ie, warto przekazać sobie znak pokoju...

Przekażmy sobie znak pokoju

Offline aro7777

« Odpowiedź #4, 22 lis 2015, 13:46 »
Tydzień temu ukazała się moja pierwsza książka z nutami kolęd na akordeon :)

Jeśli chcecie, to możecie zamawiać nuty u mnie, wtedy ja zamówię większą ilość w wydawnictwie i będę Wam wysyłał, jak ktoś będzie chciał, to wpiszę też dedykację :) Jako autor mam możliwość zamawiać większą ilość w niższej cenie, wówczas koszt nut razem z wysyłką będzie wynosił 30 zł.

Łatwe kolędy na akordeon

Arkadiusz Korytkowski.

Wydawnictwo Muzyczne ABSONIC