Witam wszystkich uczestników Form Akordeonowego, to wspaniale że mogą istnieć takie portale o takiej dziedzinie, takiej tematyce jak właśnie ten portal _Forum Akordeonowe!!, jestem tym zachwycony, podziwiam to, i cisze się tym razem z wami że mogę być w śród was. Mój nic na Forum to Jackcoona, co mogę powiedzieć o sobie... ? gram na akordeonie od 6-go roku życia, chociaż nie nawidziłem tego instrumentu w tych czasach. Gdy byłem w młodym wieku granie na akordeonie przynosiło mi tylko satysfakcję z tego, że ktoś mi za moje granie płacił i to wszystko!!. natomiast zawsze wstydziłem się tego instrumentu "AKORDEONU" (komunie, imieniny, imprezy okolicznościowe, posiaduchy , biesiady itp. ) W wieku młodzieniaszka, a w szczególności w tych czasach młodości nie interesowało mnie granie na AkordeonIE w ogóle. Moim wymarzonym instrumentem w latach 70-tych była gitara, to mnie rajcowało !! Gitara dla mnie była wszystkim ponad wszystko, a jakaś HARMONIA !!! po co to,,, nie odpowiadała mi w ogóle, wcale. Potem wojsko, po wojsku czas na ślub, okres gdy dorastały dzieci, wszystko to zajęło dokładnie 28 -lat. To była przerwa 28-letnia, gdy nie zagrałem na akordeonie przez tyle lat wcale...!!!!!